I`m the most important person in my life

Jag är fan osann.
Nu har jag suttit här i ett par timmar o tänkt att snart ska jag börja läsa skiten jag ska ha läst inför imorron. Istället anser jag tydligen att det är viktigare att snacka skit på msn med Helèn, då vi kommer fram till ett gäng förjävla viktiga slutsatser som att hon borde ha guldiga benvärmare på armarna på lördag när hon ska va utklädd till klocka. I mitt huvud går resonemanget vidare om ifall jag ska ha rött läppstift eller inte, o lockigt hår eller inte. Tur man inte är självcentrerad o ego i alla fall.
image1239image1240
Rakt? Lockigt? Rött läppstift? Life`s hard.

Vi snackar fyra lästa sidor på tre timmar, bra jobb där.
Produktiv? Thats me in a nutshell.

image1241
Nej fan, dags att ta tag i sig själv o läsa lite så man hinner få lite sömn innan morgondagen gryr.

Adios.

Kvällens låt (Tips från allas vår Helèn): Soko - I`ll Kill Her
Dagens kommentar: "Helèn, vill du göra en Hiro med mej?"

Kommentarer
Postat av: Helén

ja shit vad produktiv man va igårkväll. helt sjukt alltså! haha men den där låten äger iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback