Får det lov att vara en Heineken?

Har fått lite ny energi nu, vilket fan i mej var på tiden.
Så jävla skönt att träna när man känner sig som mest trött, matt o less.
Stod o kolla på gänget när de körde Fysträning där ett tag o skratta ut dem, det va säkert uppskattat. För jag är helt säker på att jag skulle sett så mkt coolare ut om jag hade lallat runt o gjort indianhopp o allt va det va haha. Way to go girls!

Jag vet inte, men nu när jag kom hem fick jag känslan av att det kanske ändå kan vara på tiden att jag städar undan det gäng med ölburkar som är kvar från helgens festande. Intressant att man kan bli så hemmablind att man inte märker att det står en tom ölflaska på nattduksbordet, som jag har varit nära att slå ner två mornar nu när jag försökt få av väckarklockan på mobilen.
Vilken mysig tjej jag är.
image1243

So long.

Kvällens låt: Pete Murray - Better Days

Kommentarer
Postat av: Helén

ja, vi gjorde vårt bästa för att se så sexiga ut som möjligt! vi lär ju lätt varit hetast på stället iaf! hahaha jaa ölburkar är alltid roligt att ha kvar, jag hade en burk liggandes under soffan ett halvår efter FESTEN! haha mysigt, den hade klibbat fast i golvet hahhaah

Postat av: Tess

Haha, lätt ni va hetast, no question about it. haha, samma problematik här, hitta en ölflaska under soffan när jag städa där i helgen, för första gången på x antal månader..hahaha uscha

2007-12-04 @ 19:47:12
URL: http://teresealex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback