Utedass is the shit.

Japp så va man här i Motala, i stugan med utedass o en dusch som går på nåt slags halvfart (3 droppar vatten i minuten, skitbra när man ska få ur balsamet ur håret. Två timmar senare....). Kanon verkligen.
Sitter just nu på jobbet, börjar jobba om en kvart men tänkte jag skulle dra iväg ett litet inlägg först. Internet hemma? Nej nej, inte det heller. Har dock 1:an o 2:an om jag skulle få för mej o kolla på TV, o en gammal radio från stenåldern.
Enkelt leverne is the new black.
Annars är det lugnt här borta. Jobbar mest o på kvällarna har jag o farsgubben vart nere i hamnen o fått oss lite sol, käkat lite samt snackat en massa gamla reseminnen o allmänt längtat oss bort. Vill iväg. NU.
Jogga igår med, 5 km tillsammans med farsan o sen vidare 5 km ensam. Gött mör i kroppen sen haha.

Ikväll är det dop för lille Noah, brorsans son, så det blir fint.
Nu ska jag kila iväg o jobba lite. Ha det bra chicks! Ses om en månad!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: jen

fan vad du är duktig då och joggar runt halva jorden, själv gör man inte många knop här borta haha

2007-08-05 @ 19:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback