U never truly know what u`ve got until its gone.

Jahapp så va det måndag igen. Dagarna rullar på o ja har vart här nere i en o en halv vecka typ nu.
Ikväll har jag vart inne i vadstena hos Barbro, brorsan, Kicchi, Isaac o lilla Noah en sväng. Hade picknick i gröngräset vid vattnet o det va mysigt!

Annars va jag, farsan o bror ute o gjorde vadstena osäkert i lördags. Party för hela slanten o far o bror drog i sej bärs som om det gällde livet haha. Själv va jag snäll nog o va chaufför, så ingen sprit för lilla mej inte. Stod mest o blev raggad på av nån skum fräknigt päron från värmlandsskogarna. Lägg ner killen, det finns inte, fatta en vink tack. Men riktigt skön kväll va det med ett himla bra band! O ett tips till Helèn: Vadstena gäller om man vill ha en massa ögongodis säger jag bara. Oh yes!;) Tänkte direkt på dej haha. Givet place i sommarsverige!

Träffa ju Bella o Sofie med i torsdags o det va så jäkla kul, just like the good old days! Blir nog en skön favorit i repris imorron kväll när vi tänkte gå ut o käka igen.

Till helgen drar jag hem till värmland i alla fall för lite skön ledighet. Då ska jag o Helena dra en skön sista reunion innan vi skiljs för sommaren, blir nog en vända till Kil på Kil hela veckan. Sen ska jag o Erik göra detsamma om det kan bli på lördan kanske, o dra en blue moon eller koriander kanske. Blir fint det. Suger nåt så sjukt i partytarmen nu!
image847
Isaac o Noah

Neej nu ska jag snart ta bilen o fara hemöver. Ha en skön kväll folket!

So long.

Dagens låt: Fergie - Big girls don`t cry
Dagens bästa: Min underbara Helena.

Kommentarer
Postat av: Helén

haha jasså du, det är dit jag ska då alltså! får väl ta o glida dit med båten och ragga lite! hahaha

2007-08-14 @ 10:34:01
Postat av: tess

att du ska! Meet me there haha

2007-08-15 @ 19:56:15
Postat av: Carrie

Hej, jag undrar lite vad betyder igentligen La La Land? Kram

2007-08-16 @ 12:19:36
Postat av: Syrran

Hej svejs! Ny blogg eller rättare sagt en uppdaterad sådan.... Kramis!!

Postat av: linda

tessos, när åker du upp? jag åker 28e.

2007-08-17 @ 12:06:51
Postat av: Tess

jag drar norröver på torsdakvällen (30:e), alltså är jag uppe freda morron! Då ses vi!! yeey:)

2007-08-17 @ 18:27:31
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: Tess

Carrie: Haha, jadu... Men ja du vet, man kan säga att nån som är hög eller dragen eller nåt befinner sej i lala land. sitt eget lilla land typ haha, men det finns en massa olika definitioner på det. men det är min valda definition i alla fall haha

2007-08-18 @ 11:49:53
URL: http://teresealex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback