See u later then.. Not if I see u first.

Har just bokat biljetten till Umeå, bara två veckor kvar nu! Fick tag på en biljett med skönt pris. Sittplats, men that`s life, billigt är bäst haha
Ingen utgång igår. Trött som ett as, o somnade vid elva efter att ha spenderat lite qualitytime med familjen.

Bjuder på lite sköna bilder från helgen, nu när ja sitter hos syrran o har möjlighet att lägga upp dem haha.

Imorron bär det av söderöver igen. Jobba jobba lite till. Men sen bär det av norrut igen. Back to school. Hoppas många är i Umeå första helgen där så det blir lite fest. Vet ju att du är det i alla fall Lindus:) Måste ta tag i o fixa en klipptid så jag får det gjort på fredan med. Hinner ju aldrig när jag jobbar varje dag..
image855
Bild från Noahs dop! (Johan Kicchi, Noah o Isaac)

Ha en skön kväll.

Adios

Helgens lärdom: Dra en Meredith på fyllan - NOT such a good idea.


Kommentarer
Postat av: Lindus

haha vad har dr grey gjort :) nyfiken ju. va bra att du är uppe i umeå den helgen, då blir det du jag och helén som drar en utgång eller hur :)

2007-08-19 @ 22:18:05
Postat av: Tess

Haha jaa givet, klart vi gör. Har endel o gå igenom då du efter en hel sommar:D
Tänkte om ni kanske ville följa med ner till staden en sväng på fredan när ja ska klippa mej (om ja nu får tag i nån klipptid) ta en fika eller nåt o lalla lite på stan, för o fira uppkomsten!:)

Postat av: helen

lätt att det är fest på helgen!!! woho

2007-08-20 @ 11:15:06
Postat av: J

Hej hur är det med dig? har du varit gömd i en stubbe, var länge sedan man hörde ngt från dig.

2007-08-20 @ 11:30:02
URL: http://starfield.blogg.se
Postat av: jen

men hal`lå?? jag är också uppe då! haha

2007-08-24 @ 02:01:37
Postat av: tess

Haha, härligt Jen, visste jag inte ens! aaarty! Hoppas vi får med sandy med!

2007-08-26 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback