Back in the game.

Utgång med allas vår Helena igår. Givet som vanligt.
Blev en sväng till koriander där lugnet låg som en dimma. En bärs senare o vi drog vidare till Ankan. Tydligen the place to be for the evening.
Riktigt skön stämning o musik, and we danced the night away.
image848
Idag har jag vart inne en sväng i staden o shoppat upp endel av mina nytjänade cash. Man kan bota allt med shopping, baksmälla, saknad, tristess, u name it. Så några nya toppar, lite hårprodukter o annat smått o gott senare var jag en lite fattigare men mycket mer leende flicka som for hem till mormor för att hjälpa till att förbereda middagen. Precis som den duktiga flicka jag är.

Ikväll blir det in i dimman igen. Kil hela veckan med Erik, jonas o co.

Ha en skön kväll folket!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

låter skönt tessan! ha det så kul nu sista tiden hemma, snart ses vi igen :) saknar dig och resten och gänget!!! puss

Postat av: Tess

Detsamma, saknar er med! ha så skönt du med. Kungligt är ordet för när vi ses om några veckor!
Kram på dej vännen

2007-08-18 @ 11:46:26
URL: http://teresealex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback