Att tro att man kan tala med djur.

Dagens insikt slog mig idag när jag va ute o gick o plocka blåbär i skogen. En groda hoppade upp ur blåbärsriset (har alltid haft en förkärlek till grodor, o tycker om o bära runt på dem o så, fråga inte varför...underlig hobby). Vad gör jag då? Jo jag säger högt till grodan: "Hej lilla grodan, vad gör du för nåt?" Inser en sekund senare att man inte är helt frisk om man sätter sej i skogen o pratar med grodor. Då behöver man vara lite mer bland folk tror jag bestämt haha.
image846
Dessutom behöver jag en skön o galet dimmig kväll! (Som bilden här ovan)
Imorron drar jag ju som sagt till Motala. Tåget går vid halv fem o vid halv åtta lär jag vara framme i motala om allt går som det ska. Blir fint det. O på söndag är det dop, min lilla brorsson Noah ska döpas!

Förresten träffa jag på en grävling på min löprunda ikväll. Hejdade mig dock i sista sekund från att prata med den med. Eller nej, nu ljög jag, den sprang iväg så fort så jag hann inte.

Nu blir det snart sängen, en dusch först bara.

God natt världen.

Kommentarer
Postat av: Helen

haha jaa terese, det låter som om det är dags för dig att börja umgås med lite mänskligt folk! hahaha.

2007-08-02 @ 11:33:37
Postat av: Tess

haha, jaa, det är nog faan så hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback