Tomtecombat!

Ja vi fick två platser till combaten till slut i alla fall! Tack för att du fixade det Helen! Det var i alla fall 90 minuter långt, med två instruktörer med tomteluvor, o skitkul! Så det var det, sita combaten i år då, men efter jul är vi tillbaks igen så klart.
Orkade ner till stan gjorde jag med, tog tag i mig själv, så det är jag rätt nöjd över..
Annars är det så att jag sitter här i soffan o vet att jag måste hinna duscha, läsa i nån bok för skolarbetet samt städa, för det skulle visst komma ån snubbe och inspektera lägenheten imorron. Men jag säger så här, jag har inte bett om att någon snubbe ska komma hit o rota, så då får han helt enkelt stå ut med lite skit i hörnen:D

Nu ska jag väl ta tag i mej själv...kanske..
Natti gott folk

Dagens ord: Orka..

Kommentarer
Postat av: Helen

combaten va klockren!

2006-12-18 @ 23:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback