Tillbaka i Umeå!

Ja, då var man tillbaka i Umeå igen då, o det är hur skönt som helst! Åkte från Sundsvall lite efter två idag, skönt att komma hem i skaplig tid.
Mindre kul var att jag, när jag kom hem, insåg att jag hade tappat bort (okej då, slängt) pappret med ip-numret på, till intrenet o det, drygt värre. Så då var man utan intrnet ett tag. Jag ringde skycom, men det var någon totalt inkompetent grabb jag snacka med, som inte visste nåt, så vi får väl se vad som händer, orka hetsa upp sej.
Sitter hos Helen o snackar skit, ska gå ut o ta en bärs sen tänkte vi. Vi och Maria, får se vart det blir, kanske NH eller E-puben, nåt billigt i alla fall..
Nej nu är det dags att vara lite social.

Later people

Dagens dryga: Min kassa ekonomi, som tar ner mitt humör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback