Tack för den Boston

Har ju då suttit o slökollat lite på idolfinalen med Helen. Har inte kollat alls på det innan, men nu va det dags..hejar på Erik om man nu kan heja på nån, men han lär väl inte vinna direkt, som ja fata det så har Markus mest tittarstöd..Ja så kan det va, kunde egentligen inte bry mej mindre, men blev ju lite lätt brydd nu när vi ändå titta lite på det.

Ambulansen som åkte förbi här nyss fick bli kvällens händelse. Vi sprang ivrigt efter för att se viket mål den hade, en den verka lite lätt snurrig. Irra mest runt här mellan husen, ambulansen alltså. Men hittade senare in till Helens hus. Nån utslagen stackars sate som låg däckad på golvet, ja det blev ju ett kul slut på kvällen för han..
Nej nu ska ja packa lite till men sen är det sängen, så ja e pigg imorron.

Kvällens mest puckade: Är inte Peter Jöback bög fresten? (Ehh, joo, men det där är Sebastian Terese...)

Kommentarer
Postat av: Helén

haha ja hur kunde du blanda ihop peter jöback och sebastian? haha

2006-12-01 @ 22:54:03
Postat av: Jen

den bestämmer, det är du som är den blonda av oss ;)

2006-12-01 @ 23:03:06
Postat av: BigSiz

Ja, jag är också blond... Men inte såå blond...
hahaha

2006-12-01 @ 23:32:17
Postat av: Psyktessan

Men fy faan, jag vet..Men jag vet i lla fall var Milano ligger egobenny:D Haha, men jag erkänner, det va i blondaste laget;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback