Rastlös?

Min allra bästa Helena!
Japp då va man hemma igen då! Kom idag med tåget till karlstad, efter 15 timmars tågresa. Attans trött är jag, men sov ändå bättre än förväntat, säkert minst tre-fyra timmar.
Det är sjukt, men jag känner mig redan lite rastlös här hemma. Konstigt, men så är det...Saknar mitt garngang, haha..
MEN ska ju träffa Helena nån dag snart! O hinner vi inte klämma in det tidigare så blir det en riktig jäkla reunion på juldan. Sup o svälj trevlig helg! (Oj, vad jag har saknat våra galna analyserar-kvällar babe!!)

Nej nu är det snart dags för sängen ju. Så jag orkar med morgondagen med handling med Mats på morron o julklappsshopping med Lotta efter lunch o annat trevligt.

Later people!

Dagens insikt: Det kommer verkligen inte bli någon snö till jul?! (Vilket innebär nada julkänsla för min del)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag saknar garnganget också!!! men det är ju bara två veckor det ska vi väl ändå klara!

2006-12-21 @ 22:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback