Praktik

Ja så var det lunchrast igen då.. Har inte så mycket för mej direkt, väntar på att Thomas ska komma tillbaka från lunchen, o njuter allmänt av lite slapptid.
Ganska fint väder här i Sundsvall idag o det är ju aldrig fel.
Gårdagskvällen var ju himla lugn, hände inte mycket i vår lugna korridor. Kollade lite på TV o snacka me Helen o Linda över msn, haha fast vi bor dörr i dörr. Då är man lat på allvar...
Men nu är jag redo att åka tillbaka till Umeå alltså...lite less på sundsvall o bristen på iksu o min egen lägenhet, men praktiken är i alla fall kul.

So long!

Dagens tråkiga: Det blir bara mörkare o mörkare, jag har solbrist (om man kan ha det).

Kommentarer
Postat av: Helen

ja ge mig min lägenhet och iksu tack!

2006-12-06 @ 13:19:49
Postat av: Linda

lätt att du kan! är det inte d-vitamin man får brist på när solen inte är framme? så köp lite sånna och gå i ljusterapi så garanterar jag att du kommer bli pigg :D

2006-12-06 @ 13:21:14
Postat av: Systeryster

Iksu? Nåt nytt internt Umeåuttryck??

2006-12-06 @ 16:32:55
Postat av: Psyktessan

Haha, nej det är namnet på gymmet bara:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback