Pengabekymmer o sunkiga kök

Första dan på praktiken har man ju överlevt nu då, o det gick ju bra. Är inom primärvården, på en vårdcentral o har en manlig handledare. Han verkar bra o är relativt nyutexaminerad, så han vet vad jag behöver veta och sådär o är öppen för frågor.
Annars har det inte hänt så mycket. Gick hem från vårdcentralen o efter mycket irrande hittade jag ner till busstation.. Träffa Helen o Linda o gick runt en sväng på stan. Käkade lite på stan innan jag gick hem, shame on me, för jag har ju verkligen inte råd med det egentligen, men ja var tvungen. (Köket här är i sunkigaste laget. Inte köket i sig, men doften, man kan få kväljningar för mindre säger jag bara..)

So long people

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjoho! ja så var de med praktiken, hamnade ju på en strokeavdelning IGEN då! tack för den gunilla berg...Kanske försöker smyga iväg till reumarehab ändå ja;)Hoppas ni har det bra i Sundsvall! kram, maja.

2006-12-04 @ 20:03:28
Postat av: Psyktessan

Oj, va trist att hamna där igen då, det va inte så genomtänkt av henne va? Ja det får du göra, smga iväg när ingen ser;)
Ja ha så kul du med, ses till veckan!
Kram o hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback