Packa? Nej inte nu i alla fall..

Packa!
Japp, tycker bara att det är roligt att jag fortfarande inte tagit tag i mig själv och packat, städat o tagit hand om tvätten. Känns mest kul, haha.. Man får ju prioritera som jag brukar säga..Själv valde jag tydligen (omedvetet?) soffan framför datorn i några timmar o andra mycket roligare och viktigare grejer..Hahah, ja man är ju bra rolig alltså..
138856-42
För övrigt funderar jag o Helèn över hur Johan o Fredrik ska klara sig över jul utan oss. Men ni kan va lugn, vi är tillbaka efter jul....mohahahaha
Nej nu ska jag göra något vettigt....eller nej nu ljuger jag, det ska jag faktiskt inte, om man inte räknar att gå o lägga sig inom den närmaste timmen som vettigt, för det är kvällens plan!

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Helen

ja vi får se hur dom klarar det!!! haha

2006-12-19 @ 23:40:14
Postat av: Helen

vi kommer klara det ialla fall...eller?????!!??!?!

2006-12-19 @ 23:40:32
Postat av: Tess

Jaaaa, lätt....hahaha...
Sup o svälj trevlig helg (syftar på förra årets juldag för bådas del då då...)

2006-12-20 @ 00:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback