Nick hit och hej dit

Ja, det va ju lite trevligt på Villan..Du skulle vart där egobenny, det var nån där som sakna dej. Också hans polare Curt Cobain då så klart, drar en liten nick på den då. haha Ja det är aldrig fel med några bärs så här på fredagseftermiddagen.

Vi blev dock utkörda vid sex för det var ju SG-sittning. Liite sugen på att gå dit o kolla läget, om man kan se skymten av ett visst par människor, eller vad säger du Helen? Men nästa helg, det säger jag bara, då är det dags.
Har börjat packa då o man får känslan att jag ska vara borta i ett år o resa när man ser min fullproppade backpack...fattar inte hur man kan behöva så mycket, men tydligen (har typ inte ens kommit halvvägs än). Har en känsla av attdet kommer sluta med det kära gamla "sitta-på-resväskan-för-att-kunna-stänga-den-tricket" haha samma visa varje gång.
Ja det blir väl till att sympatititta lite på idol sen då med Helen, blir ju intressant (om vi inte ångrar oss på utgångsfronten, men vet aldrig med oss)
Ciao

Dagens fundering: Kommer jag att lycks stänga backpacken när jag är klar med all packning?
Den som lever får se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej dom va ju inte där! faen. men säger bara nästa helg! WOHO då lever dom farligt kan jag lova

2006-12-01 @ 22:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback