Mellandagsrea

Har varit inne på mellandagsrean idag...Var på Bergvik, o det var ungefär jag o resten av Karlstads befolkning som hade hittat dit. Men det var ju rätt väntat.. Hittade lite saker att köpa i alla fall (mycket nödvändiga sådana, som alltid på rean. "Oj, vad billig, den tar jag , även om jag aldrig kommer använda den, jag menar den är ju så billig..") Köpte i alla fall lite undies, en pyjamas o två tröjor. Letade skor till nyår med, men hittade inga fina. Glömde ju de jag hade tänkt ha på nyår hemma i Umeå, va trött man kan bli alltså, inget kan man komma ihåg.

Jaa, annars har det varit en lugn dag, drog en joggingrunda imorse innan staden bara.
Nu ska vi snart äta köttgryta! (Hur underbart är det inte att vara hemma o få maten lagat åt sig?)

Later people

Dagens sinnesstämning: Fruktansvärt rastlös, ge mej nåt att göra..

Kommentarer
Postat av: helen

välkommen i klubben. lite lätt rastlös man kan bli då!! haha. när alla jobbar hela dagarna!!

2006-12-27 @ 23:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback