Julklappshets..

Har vart in till stan (Bergvik) twice idag...Faan, stan är inte nåt man vill göra två dar innan julafton alltså. Jag blev än en gång påmind om varför man bör börja köpa julklapparna innan den 22:e.. Vilken jäkla hets alltså. Undra hur månag ovänskaper o bråk som uppstår en dag som denna. Jag bevittnade flera stycken, folk som skrek åt varann o var allmännt dryga. Orka för faan säger jag. Känn lugnet liksom ;) Hahaha Men jag menar folk måste väl veta att det är hysteriskt i affärerna sådana här dagar eller? Ibland får man dock känslan av att folk kommer till affärn o blir helt paff o undrar varför det är så mycket folk?!

Jaja, orka. Nu har jag gjort alla mina julinköp o hoppas slippa affärerna fram till mellandagsrean i alla fall. Då kanske jag orkar mig dit, vi får se..
Men nu ska vi snart käka lite kycklingsallad o sen ska familjen baka julgodis!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Petrus

Haha ja folk blir som galningar runt jul :) Tur att inte vi är en av dom :)

Postat av: Tess

Ja, precis;) Hahaha, tur vi känner lugnet..

2006-12-23 @ 17:30:20
URL: http://teresealex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback