Julkänsla=noll

Ja, min julkänsla har i alla fall inte infunnit sig kan jag säga. Hoppas på att nån snäll jäkel vill smitta mig med lite av sin julkänsla! Vem nu det skulle vara, eftersom ingen i min omgivning verkar inneha någon "christmasspirit".. Men men den kanske kommer imorron. Dessutom blev det inte bättre av att jag o mormor såg penseèr idag som blommade så fint i en rabatt. men det känns bara kul med blommande penseer dan för julafton...haha.
Va ute och jogga en runda förut. Det var skönt, körde bara den korta vanliga rundan på runt 7-8 km, men det var skönt att komma ut o få lite frisk luft, och röra på sej!

Men ikväll blir det uppesittar kväll med bingolotto för min familjs del. Det ni, det går inte av för hackor det..O så kommer man ju kamma hem storvinsten med, o några miljoner såhär lagom till jul är ju aldrig fel!
Ha en bra jul allesammans!

Kommentarer
Postat av: linda

hoho god jul på dig, hoppas du får lite julkänsla innan morgondagen, kramar

2006-12-23 @ 18:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback