Fortfarande inget internet

Ja, sitter här hos Helen, med henne o Jenny, och gör inget särskilt. Vi kom just hem från stan, har vart där och käkat på skytten, och det var Såå gott! Sen drog vi en fika på starz. Lugn kväll alltså
Gårdagskvällen blev vild, kul o oväntad, haha. Jag, Helen o Maria va ut, gick till NH. Hade inga direkta förväntningar, skulle ju bara ta en bärs. Men ja, ni vet hur det brukar bli...en öl blev flera öl och vi rockade loss rejält på dansgolvet med nyfunna vänner haha!

Men nu ska jag snart dra mej hemöver o få mej lite sömn, blev ju inte mycket av den varan i natt

So long

Kommentarer
Postat av: Siz

Kul att höra att du är ut och röjer!! Vi får ta och röja lite när du kommer hem!! Kramisar!! Se till att fixa i ordning ditt Internet snart!! Kramizar Siz

2006-12-10 @ 01:04:03
Postat av: Terese

Ja, om jag ändå kunde påverka det här med internet...Men de ringer mig när det passar dem..Men mne det är bara att gilla läget! ja det får vi göra, på juldan om inte annat!
Kram!

2006-12-11 @ 18:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback