Ensam igen

Ja nu har Mari åkt hem till Finland igen..Åkte med bussen vid tio imorse. Så nu är det tomt här i lägenheten. men hon var här lagom länge. Ni vet hur det kan va sådär att man har längtat efter att träffas så länge, men sen när man väl gör det så inser man att man förändrats så mycket sen sista man träffats? Så var det. Tror både hon o jag kände så, vi lever liksom så olika liv nu. Jag festar o umgås med kompisarna hela tiden medan hon bara umgås med sin pojkvän i princip. Jaja..så kan det var. Det var ändå roligt att träffas en stund, o nu vet vi.
Men nu måste jag kila iväg till skolan, skulle bara hem på rasten o ta hand om tvätten o kolla om det kommit någon ledig plats på combaten imorron..men icke...

So long people

Dagens fråga: Orkar jag dra ner till stan igen och göra det jag borde?

Kommentarer
Postat av: Siz

Ja, det verkar som om du orkade....
Höras runt 22?

2006-12-18 @ 19:48:19
Postat av: Terese

Blir grejt det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback