Dagens läxa

Jag vet inte vad det var med min blogg igår, men det fungera inte att komma in på den o tog hundra år att publicera den när man hade skrivit ett inlägg på någon annans blogg och grejer. Det var väl överbelastat eller nåt som helen sa.
Vi åkte i alla fall en sväng till Ikes igår, när jag kom hem från jobbet. Petrus var gullig nog att hämta upp oss så vi fick skjuts dit! Så det var ju trevligt. Köpte dock inget, men de andra handla lite. Jo en födelsedagspresent inhandlades ju förstås till en speciell person..
Dataservern här på VC har typ kraschat eller nåt, den gjorde det igår, och de har fortfarande inte kunnat åtgärda felet, tar visst en väldans tur. De vet inte ens om de kommer kunna hinna fixa den tills imorron. Så ingen kommer åt sina journalen, varken AT, läkare eller SSK, lite drygt. Så vi kan bara ta de ärenden som Thomas kommer ihåg i huvudet. Men men, sånt som händer, kan ju inte direkt styra över det. (Tror alla har fått sig en läxa vad gäller back-up i alla fall!)
Nej nu är snart min lunch slut..
So long people

Dagens lärdom: Att ha back-up är inte en så dum idè ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback