"Årets-listor" och glada överraskningar..

Hemma en sväng från skolan för att hinna packa o plocka iordning lite här hemma, men sen ska jag tillbaka till skolan för det beryktade utvecklingssamtalet..Orka säger jag..men men, bra att få det gjort, måste tydligen göras någon gång så..
Har fått juluppgiften i skolan nu idag o det känns som hur mycket som helas, så Hej då jullovet, kändes det som... Men men bara att gilla läget. Hade ändå lite trevligt på lektion med vår härliga "årets-lista" (järngängets haha)...Lär nog komma upp på
http://guesswhat.blogg.se/ inom det närmaste..Hahaha..
Annars så var ju min o Helens lycka gjord idag, eller vad säger du Helen? Nu kan vi ha ett bra o lugnt jullov, utan att behöva oroa oss över Johan o Fredrik...de kommer nog klara sig i alla fall, eller vad säger du?
Nej nu lär jag återgå till packingen..Eller jaja, kanske inte återgå, men börja packa i alla fall!
Later!

Dagens roligaste: Järngängets "årets-lista".
Dagens överraskning: Att få titta lite o sitta nära...hahaha

Kommentarer
Postat av: Helen

jo den va attans lyckad..gillade det starkt. men blev dock lite lack på han när han inte gjorde som jag ville..men men det är hans förlust!! nu får han försöka klara sig hela två veckor!

2006-12-20 @ 14:49:19
Postat av: Tess

Ja, helt klart, Hans förlust...Hahahah

2006-12-20 @ 15:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback