1:a julklapparna!

1:a julklapparna!Ja då har man inhandlat de första julklapparna då! Så nu är jag klar med julklappen till min kära syster, o jag köpte.......PIIIIIP.....Trodde du va siz, men nej det kan jag ju inte skriva här, för då ser ju du det. Men jag tror hon kommer tycka om det i alla fall! Har även köpte födelsedagspresent/julklapp till Mari som hon ska få när hon kommer hit! Känns jättebra att ha köpt lite, bara mamma o mats kvar nu då, o ja, Mathias då (systerson). O nåt litet till tvillingarna. Jaja, men nu har man tagit första steget in i julkarusellen i alla fall:)

Hade tänkt äta på rummet idag men kunde ju inte motstå att följa med när Helen undra om jag kände för att äta på stan:) Vi drog i alla fall en vegetarisk buffe på Åhlens o det var SÅ gott! Men imorron lovar jag att äta här på rummet!!
Nu ska ja slå in mina julklappar

So long people

Dagens fula: H&M:s julklappsförpackningar...Svart o vitt? Vad är det för juligt med det?

Kommentarer
Postat av: Helén

jag tyckte det va bra att du åt med mig. haha. men iget mer äta ute nu inte...

2006-12-05 @ 19:40:30
Postat av: Lotta

Nyfiken!!!
P.S Vad önskar du dej??

2006-12-05 @ 20:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback