Du saknas mig

Mors dag. Den dag på året då ljuset och mörkret utövar en vildsint kamp inom mig. Ljuset: kärleken och tacksamheten jag känner när jag tittar på min älskade lilla familj och mina barn som kom och förgyllde precis allt. Kommer vara för evigt tacksam att få kalla mig deras mamma. 
Samtidigt: den slitsamma sorgen och saknaden efter min egen fantastiska mamma. Tårarna rinner som alltid denna dag men idag väljer jag att försöka minnas allt det fina och allt det du gav genom att vara du och den obegränsade kärlek du öste över de du älskade. Jag vill hylla dig och allt det du var och fortfarande är i alla minnen jag sparat i hjärtat. Tänk! Att jag fick just dig som min mamma. Lyllos mig❤️

Älskade mamma. Du saknas mig idag och exakt alla andra dagar ❤️
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback