Semester och lite jobb

Har ju 4 veckor semester, 1 veckas jobb och 2 veckors semester i år. Just nu är jag på min jobbvecka och har redan kämpat mig igenom 4 dagar av fem, ensam på byggavdelningen! Heja mig! 

I klövsjö hade vi en jättefin vecka med en himla massa utflykter och intryck! Träffa bästis hann vi med, de kom och hälsade på oss ett par dagar ❤️ I övrigt har det mest varit husfix och endel bad i lilla poolen på tomten och sjö och såklart padelspel som stått på schemat. Inte ett enda älv-dopp har det blivit än i år. Förra året blev det massor av dopp i älven. Får sikta på lite mer älvbad i augusti!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback