Vinter

Tycker om vintern i år. Liksom på riktigt! Typ första gången sen jag blev vuxen känns det som. Har köpt mig ett par längdskidor med! Kanske är det därför? Eller för att jag numer har vett nog att klä mig efter vädret och vägrar frysa? Eller för att jag tar mig tid att titta på allt det vackra? Eller för att jag promenerat timtals dagligen sen i höstas och snön gjorde allt så otroligt vackert? Eller för att jag älskar att se barnens glädje varje gång de leker i snön? Säkert lite av allt.
Tack för att jag hittat tillbaka till vinter-glädjen!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback