Lately

Tre dagar in i min 75%-period och jag känner mig glad och hoppfull! Hurra! Heja mig och rehab och Sveriges fantastiska system som möjliggör rehab på detta fina sätt. Evigt tacksam för det ❤️

Och tänk, i helgen är det maj månad. Vad hände med den här början av året egentligen. Sällan varit med om att tiden gått så fort! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Jagat nu? Det sedvanliga onsdagsmyset för mig och med T. Idag är det min vecka och jag har bestämt godsaker och en ny serie! 
(null)


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Heja dig! Härligt att läsa att rehabiliteringen går bra och att du är nöjd. Funderar också på vad som hände det här året. Allt har gått så himla fort....

Svar: Tack!! 🥰
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback