Tre fina grejer

Tre fina grejer just nu att vara tacksam över:
1. Våren är på ingång och morgonträning och kvällar bjuder på mer ljus❤️
2. Läggningsrutinerna fungerar så fint med barnen nu sen ett par månader tillbaka. Vi lägger båda barnen samtidigt och sitter mitt emellan deras sängar. Vanligtvis tar det ca 10 min tills båda sover djupt. Så nu har vi bara nattning varannan kväll till skillnad från tidigare när vi la Hollie ena kvällen och Maja nästa och tvärtom för den andre föräldern. ❤️
3. Vi har gått på påsklov nu (barnen iaf) och ledighet väntar! Imorrn jobbar jag men Tommy är ledig. Fred-sönd jobbar Tommy men jag är ledig och på måndag är hela familjen ledig tillsammans! ❤️

Bonus:
1. Promenerade i vårsolen till ett av mins hembesök idag. Vardagslyx så det förslår!
2. Fick livets endorfinrus på träningen imorse
3. Förut när barnen lekte för fullt med varann så tog jag fram några bitar sparad fin-choklad och läste en tidning vid köksbordet 😌 
(null)

(null)
I måndags var jag och Maja på barnakuten och kollade upp hennes axel efter inrådan från 1177. Det visade inget på röntgen så vi firade det och att Maja har ett otroligt tålamod och satt lugnt och väntade 5 timmar på sjukan med en smoothie och att hon fick välja en grej på Lindex. Hon valde en guldkjol såklart! 
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback