Supertrio

Idag efter föris åkte vi på öppna förskolan i skogen på sångstund och lite lek. Hollie satt i mitt knä och tyckte det var jätteroligt med alla sånger. Sååå mysigt även om det duggregnade lite. Sen gick vi till lekparken och hängde där ett bra tag innan det var dags att åka hem och fixa middag. La kycklingfilé i egen marinad igår så den körde jag i ugnen idag och sen hade jag ugnspotatis, egen guacamole på avo och kvarg, chilli, tomat och vitlök och grönsaker (morötter, gurka, blomkål) att dippa.  Efter middagen fixade jag och Maja med en pysselgrej som vi pysslat med under veckan men som ska bli en överraskningspresent så jag kan inte skriva om det här. Sen la jag Hollie som somnade snabbt i vanlig ordning (lyckan i bra sovrutiner ändå❤). Och nu lägger Tommy Maja. Bra onsdag bara! 

Och just det! Imorse promenerade jag med viktväst i den tunga snön medan Hollie sov och en pod rullade i öronen, inte trist! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback