Irriterad

Har haft supermysigt häng med Heléne och hennes två barn som kom från Stockholm över dagen. Massa tjejsnack, promenad, lek, gott käk, promenad till hönsen osv. 


Nu är det bara så att vår diskmaskin har gått sönder så sen de åkte har jag rattat två kids, diskat frenetiskt, torkat och plockat in disk och städat och dammsugit hela nedervåningen efter att 4 barn lekt loss. Maja toppade det med att hälla ut ett helt glas med vatten över hela soffan så att det verkligen spred ut sig över en stor yta och Hollie sket några gånger. Och Tommy jobbar till 19 idag och kommer hem tidigast 19.30. Och jag har sockerfria veckor för att få ordning på humör och sug innan jobbstart vilket gör att jag inte ens kan se fram emot fredagsgodiset. Nämnde jag att jag har mens också? Alltså humöret är inte på topp om man säger så. När får man gå och lägga sig?

Fredagsmyskänslan lär nog utebli ikväll. 


Bild från igår när jag var på betydligt bättre humör.  


Kommentarer
Postat av: Sara

Men va faaan!! Er diskmaskin oxå😫 här är det ff handdisk som gäller🙈 lägg dig tidigt och lyssna på en bok och sov gott! Imorn blir det förhoppningsvis bättre❤

Svar: Men fyyy så jobbigt! Verkligen i-landsproblem men nog då jobbigt 😩😅 Jaaa så segt! Skönt då att vi hyr så vi iaf inte behöver köpa en ny 🙈 Tack för tipset min vän! ❤ Fick bli en film med Tommy. Fick dessutom båda kidsen att somna snabbt innan han kom hem, tacka vet jag bra läggningsrutiner 🙏🏼
La-La Land

2017-03-24 @ 19:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback