Familjen förkyld

Alla är småförkylda hör hemma just nu. Barnen vaknar lite då och då och behöver en klapp och lite närhet. Sonade när jag la Maja förut och gick bara ner och borsta tänderna för att lägga mig igen. Kunde dock inte somna om så nu sitter jag här i soffan med en kopp ingefära/citron istället. Har sån jädra halsbränna vilket jag alltid får när en förkylning är på ingång. Peppar kroppen med massa ingefära och citron och hoppas på det bästa.


Helgen har varit fin! Tommy har jobbat och jag och barnen har varit ute och lekt en hel del. I lördags kom Jerker och Amanda hit och hängde med barnen och jag åkte på barnloppis och köpte upp mig på vår/sommargarderoben åt Maja. Hollie får ärva plus att vi fått endel av grannen! Gjorde jättefina fynd på loppisen och Maja var jätteglad för alla nya kläder plus att jag hittade en docksäng som hon önskatsig så länge nu!

Ikväll grilla vi! Vädret har varit galet idag! Såååå ljummet ute! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback