Livet

Alla tåg höll tiderna igår och jag är fortfarande lite i chock över det. Jag är så glad att jag åkte hem. Morfar är väldigt dålig och det kändes så bra att få träffa honom och krama om honom och prata. Även att träffa bästa mormor och fina syster som körde runt med mig igår och vi käkade även lunch ihop. Mysigt mitt i allt. Idag är jag dock helt färdig mentalt och så är jag så fruktansvärt trött. Det tär att åka tåg och alla byten och tider att passa och sen alla besök och ffa känslor igår. Det är alltid svårt att se sina nära sjuka och att vara på sjukhuset är i sig vidrigt, särskilt det i Karlstad. Det frammanar alldeles för många jobbiga minnen.  Sen har Hollie sovit galet dåligt inatt i likhet med senaste veckorna när hon varit förkyld plus att hon inte ville somna igår efter att jag ammat henne när jag kom hem så jag kom i säng ett bra tag efter midnatt men vaknade säkert 50 ggr av skrikande Hollie. Sen vaknade Maja 07 av en av Hollies skriksessioner. Jag tänker lägga mig och sova igen när Tommy sovit klart. Hoppas jag kan somna! Har fått så svårt att somna om senaste veckorna, såååå drygt. Jag brukar ju annars somna om direkt när jag verkligen är trött.


Ha en fin söndag vänner!

Skriv inläggstext 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback