Chockad

Sitter på tåget till Värmland. Min morfar är dålig så jag åker hem över dan för att hälsa på honom, och en tur till mormor med förstås. Syrran hämtar mig vid tåget och så åker vi runt och besöker tillsammans ❤


Igår kväll var Tommy med om en trafikolycka. En mötande bil kom över på fel sida och körde in i sidan på Tommy som väjde ner i diket. Tommy klarade sig men fy helvete så orolig jag blev. Hjärtat stannade när han ringde och berättade vad som hänt.  Grät och grät när han väl kom hem och bilen var bärgad. Usch, på en sekund kan hela livet ändras på katastrofala sätt. Är fortfarande helt chockad och bilfärden till tåget med hela familjen var jävlig, på oplogade vägar i mörkret. Kör försiktigt därute och ta hand om varann❤


Kommentarer
Postat av: Sara

Usch!! Jag hörde fr Tompa, så hemskt!! Tur att Tommy hade närvaro nog att väja🙏🏽 Varje dag, varje stund❤❤❤ Kram till dig!

Svar: Ja fy, fruktansvärt 😔 Men otrolig tur och som du säger, tur att han väjde ❤ Tack fina du! Kramar❤
La-La Land

2017-01-07 @ 18:04:51
Postat av: Sara

Usch!! Jag hörde fr Tompa, så hemskt!! Tur att Tommy hade närvaro nog att väja🙏🏽 Varje dag, varje stund❤❤❤ Kram till dig!

2017-01-07 @ 18:04:52
Postat av: Jen

❤️❤️❤️❤️❤️ Ta hand om er! Dessa farliga sekunder som kan förändra allt

Svar: Tack vännen❤
La-La Land

2017-01-07 @ 20:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback