Planeringsdag

Majas fsk hade planeringsdag idag så vi tjejer har hängt hela dan! Var på BVC på förmiddagen och sen gick vi till ett par olika lekparker, hade picknick med smörgås i regnet och sånt där. Sen åkte vi hem och kastade i oss lite lunch innan vi gick ut och lekte en stund, promenerade runt i byn och lekte i de snöhögar som finns kvar. Sen pysslade vi rätt mycket, jag och Maja. Sen lagade jag chilli con carne till oss, chilli con carne till Hollie, plommonpuré till Hollie och ris till Maja och T. Sen städade jag undan allt efter maten, plockade iordning i vardagsrum och kök  och Maja plockade iordning i sitt rum och gjorde sig färdig för sömn. Jag gjorde vällig gånger två, la Hollie som numer somnar själv på en minut och sist la jag Maja med. När Tommy kom hem åt vi middag ihop (inte hunnit innan, en väldigt skrikig liten Hollie och väldigt mycket fix, ni vet hur det kan va). Och sen satt vi kvar vid köksbordet och snackade en lång stund. Förresten kom Tommy hem med en bunt tulpaner och två pomelo till mig efter jobbet idag. Sånt blir man glad av! Fin tisdag mitt i livet som nu hör! Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback