Ny dag, nya tag

Snöstorm ute. Så typiskt när vi planerat för tjejhäng hemma hos Stina. Får se om jag vågar bege mig ut i snöstormen ikväll eller inte. En bilolycka till är det sista vi behöver. Har tränar idag och nu ligger jag och kollar på sex in the city och underhåller Hollie. Det är en trevlig rutin vi har infört. Hollie äter innan 12 och sen äter jag framför sex and the city innan vi hämtar Majaan 👌🏼


Annars har vi inte gjort mycket idag. Tränade och duschade medan Hollie sov bara. I måndags däremot! Då gjorde jag 3 olika puréer till Hollie att frysa in, heja mig! Tommy jobbar i helgen så han är ledig imorgon. Hoppas få sticka iväg till gymmet en stund imorrn för lite egentid! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback