Läggdags?

Jobbar med att Hollie ska somna själv i sin säng om kvällarna just nu. Började Igår och då gick det finfint. Och just precis nu lyssnar jag på lugna andetag och jag anar att hon knoppat in på egen hand kväll nummer två. Tog uppskattningsvis 10 minuter. Hoppas det fortsätter så. Hon har druckit välling i mitt knä för kvällsmys och sen har jag direkt flyttat över henne i egen krubba. 

Helgen har varit fin och vi har haft finbesök av Tommys mamma och morbror. Maja och ahollie (och vi!) har blivit ordentligt bortskämda i vanlig ordning ❤ 
Jag har varit på gymmet både igår och idag  för jag har blivit gratis medlem i två veckor på actic via Ica-kortet. Lyx för en småbarnsmorsa. Nu ska jag kila ner och slänga mig i soffan medan Tommy läser godnatt-sagan för Maja. Har haft en gryyyyyym träningsvecka så den förtjänar göttigt soffhäng nu🌟

Natti

Maja fick superfina hemstickade tröjor i ett paket i veckan! Hur glad blir man för sånt liksom?! Gladast! Ligger så mycket kärlek i egengjorda grejer, det bara är så🌟


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback