Fantastic friday

Hade en jättefin dag med tjejerna igår! Åkte pulka med grannarna på förmiddagen. Sen när tjejerna skulle sova så tränade jag (backintervaller  med syskonvagn och viktväst och core). Sen efter lunch och att ha roddat världens största tvättberg tillsammans med två spralliga tjejer så åkte vi in till Stenhagen och letade upp en lekpark där vi hängde någon timme minst. Sen handlade vi lite och gick in på Lindex som hade medlemskväll och jag unnade mig en topp i för tidig födelsedagspresent. Som ni fattar med vår ekonomi nu så är presenter som kostar pengar inget att tänka på till födelsedagen men nu var det 25% och jag tyckte det var okej att jag fick nåt ändå och Tommy sa att det var ok. . Kommer fortfarande inte isärskilt många av mina gamla plagg tyvärr, jobbar på det hehe.  Dessutom har jag önskat mig att min födelsedag ska vara mys med familjen och att Tommy ska laga punkan på min cykel och flytta över barnstolen så jag och Maja kan cykla under våren ❤ Förhoppningsvis kan vi investera i ytterligare en cykelbarnstol i sommar eller annars i höst när Tommy börjat jobba så kan hela familjen cykla (om jag får med mig Tommy hehe) Ehm har även önskat mig att Tommy ska bygga en eller två boxar som jag kan använda i träninge.  Eller en lagom smal bänk till träningen. Men det hinner han nog inte haha

Idag har vi också haft det himla mysigt! Skjutsade in T imorse till jobbet (han ska på  öl- och whiskeymässa ikväll direkt efter jobbet) och sen åkte vi vidare till en stor lekpark! Lekte dör i över en timme innan vi åkte till Willys på matmässa. Det var kul och vi fick smaka massa god mat och Maja fick ballong. Sen efter lite lunch hemma bakade vi kladdkaka med toscatäcke innan vi drog ut och lekte någon timme till. Nu har vi landat i soffan framför Frost och jag ska snart dra igång och fixa middag! Så fina dagar! Tack livet!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ni skulle ha hört av er när ni var i stenhagen😃 Vi får boka in gemensamt häng ngn fredag snart😘❤

Svar: Det gör vi! Bara hojta när ni har tid, vi är väldigt flexibla :) kram! 😘
La-La Land

2017-02-25 @ 17:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback