Lately

I fredags promenerade jag med tjejerna til hammarskog. Jag och Maja försökte mata fåglar och hade lite picknick.
I lördags var hela familjen hos Sara och Tompa och alla barnen. Mysigt som vanligt och vi blev bjudna på supergod mat! Söndagen var lugn och en hel del utehäng.
Idag är en grå måndag, riktigt tandläkarväder som Larsa säger. Går på tomgång sen några veckor tillbaka och väntar ivrigt på att det ska vända, att jag ska börja må bättre igen.

Imorrn ska jag och fina tjejerna käka middag och gå på bio, bridget Jones! Ska bli så mysigt och så nyttigt att jag får ta mig ut en sväng. Varje steg iväg på sociala sammanhang är jättebra och jag försöker pusha mig själv lite, i land. Lättast när resten av familjen är med för även om det föregås av endel tårar så kommer jag iaf iväg.

Ha en fin vecka people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback