Störd nattsömn

Under natten vaknade jag inte mindre än 4 gånger av...Förvärkar? Det verkar som att det var det har jag lyckats läsa mig till. Superskönt att Maja sov hela natten vilket betydde att jag hade Tommy vid min sida genom det. Fick öva på att andas och insåg att jag har en alldeles för stark tendens att sluta andas när smärtan kommer över mig istället för att följa med i det. Bra övning för mig och Tommy har lovat hjälpa till med det under förlossningen med. Dagen har förflutit hyfsat bra trots längre jobbdag. Nu får vi se hur natten artar sig!

Imorrn sista dan på jobbet innan lång ledighet väntar, härligt och lite vemodigt, har ju så kuuuul på jobbet! Men var sak har sin tid och jag ska njuuuuuta gånger tusen över att få va hemma med mina tjejer❤️ Har bakat Marianne-tryfflar som jag ska ha med till jobbet imorrn och bjuda på på fredagsmötet! Sen ska jag hämta Maja efter lunch och vi ska åka och storhandla 😅
Nattinatt!

Bild från i helgen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Stor kram!!!❤️❤️❤️

Svar: ❤️
La-La Land

2016-07-01 @ 10:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback