Smärta

Vaknade med magont inatt i kombination med en nattvaken och stojig Maja. Inte bästa kombon. Tommy la sig med Maja men hon skulle bara busa och prata och gråta och greja. Hon somnade till en stund men vid tre kom hon till mig och la sig bredvid mig och sov en timme (hade med sig nallen som jag fick ha i ansiktet hela tiden med hehe). Sen vaknade hon vid 04 igen och sprang in till Tommy i sin säng och la sig och då somnade hon äntligen ordentligt.

Har haft rejält ont i magen på jobbet idag med och mina kollegor funderade lite på om jag verkligen klarade av att köra hem själv. Det gick dock bra efter att jag satt mig i bilen och varvat ner och sndats en stund. Antar att det är en liten liten föraning om vad som komma skall och en möjlighet för mig att få öva andning.

Idag har jag gjort kycklingwok till middag och det är inte många veckor kvar till bf nu. Min känsla i kroppen är att bebis kanske vill komma något tidigare men vi får väl se. Sånt där kan man ju aldrig veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback