Läggning

Maratonlånga läggningar av Maja just nu! Kan ta upp till över en timme, puh! Kanske måste sova lite kortare stund på dagen, får klura på det. 

Fullt upp på jobbet idag och när jag kom hem orkade jag knappt äta innan jag stupade i säng och sov två timmar, magiskt skönt. Sov extremt lite inatt pga smärta och tankar som snurrade.

Maja sov och sov imorse vilket gjorde att jag och T hade en mysig frukostkvart ihop bara vi två. Det var ju inte igår det hände precis. Kändes väldigt vuxet och ovant att prata vuxengrejer och sådär haha

Ikväll blev det chorizo-korvgryta och fullkornstagliatelle och sen soffhäng för en gång skull. 

Och planering för midsommar och storhandling inför det. Anton, Julia och Leon kommer hit och hänger med oss på midsommar och det ska bli supermysigt! Vi hoppas på finväder så det kan bli dans kring midsommarstång, kubb och middag på altanen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback