Fin måndagskväll

Har haft en fin måndagskväll med mitt fina jobbgäng ikväll! Vi hade lite avtackning för en av oss ska gå i pension snart. De andra spenderade eftermiddagen på golfbanan medan jag laddade för kvällen med sömn. Sen mötte jag och Maja upp de andra för drink och massa god mat utomhus i en härlig sommarstuga. Tommy hämtade Maja en stund senare men jag var kvar. Insåg att det var lite för länge sen jag var ute och gjorde något på egen hand. Även om jag hade en skitkväll smärtmässigt så var det himla roligt och mysigt att äntligen få hänga med mina kollegor och chef bara sådär, en hel kväll. Det har blivit flertalet avböjningar till sånt den här våren eftersom kroppen och orken satt stopp. 

Hoppas ni haft en lika fin kväll! Nu är det ryggläge och försök till att kurera kroppen som gäller så jag är redo för woooooork imorrn!
Bild från i onsdags efter att jag och Maja födelsedagsbadat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback