Vab

idag är Maja lite krasslig så jag håller henne hemma från föris så hon får vila upp sig och inte blir mer sjuk inför jul. Hon har ju varit sjuk båda sina jular. 


Fick upp ett minne på Facebook idag, att vi tydligen satte upp julgranen idag för ett år sedan. Första julgranen i eget hem men med mammas kulor i. Granljusslingan ligger i ett enda virrvarr sen förra året så jag fick ångest bara av att se den. Någon gång när man jobbar igen och ekonomin kanske stabiliserat sig en aning bör man investera i sladdfri belysning, helt klart.

Maja tittar på plattan en stund, Hollie är nyäten och ligger bredvid Maja och jag ligger i soffan och känner mig trött och seg. Stökig natt med båda barnen och den där tiden på året som är jobbigast. 6 år sen mamma gick bort igår och det känns som vanligt så smärtsamt i hjärta, mage, kropp. Känner mig lite extra trasig och sårbar och det mesta känns halvkul.

Vi bakade iaf julgodis igår, jag och tjejerna. Kändes fint att få tänka på nåt annat och ha en mysig stund med mina fina tjejer. Är evigt tacksam att jag har dem ❤️

Ha en fin måndag.

Något helt annat. Låg och tittade tillbaka på första tiden led Maja, när jag var ensam hemma i lördags. Så nostalgiskt och fint. Lite bilder från Majas första tid:


Och så en bild på båda tjejerna bara ett par dagar gamla❤️



Kommentarer
Postat av: Sara

Kram❤

Svar: 😘
La-La Land

2016-12-19 @ 18:22:58
Postat av: Linda

Så fina tjejer ❤️ Kram och god jul

Svar: Tack fina du!! God jul kram❤
La-La Land

2016-12-21 @ 16:59:59
Postat av: Linda

Så fina tjejer ❤️ Kram och god jul

2016-12-21 @ 16:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback