Tacksamhet

Jag är så otroligt tacksam att jag mår så mycket bättre nu. Dagarna är inte längre bara en lång rad timmar som ska genomlevas innan jag får gå och lägga mig igen. Jag njuter av varenda minut med barnen, familjen, vänner och kollegor och jag har släppt kraven lite på hur fint det ska vara hemma och jag gosar alldeles extra mycket med mina fina tjejer, berättar för dem hur mycket jag älskar dem och hur roligt det är att vara med dem. Jag är återigen den mamma jag vill vara, med brister såklart men också så otroligt mycket kärlek, glädje och påhittighet.
Hej och välkommen december, nu gör vi det allra mesta av dig! 🌟


Kommentarer
Postat av: Linda

Va glad jag blir av att läsa att du mår bättre. Har du kollat upp HSP? (high sensitive personality) Jag har på senare år märkt att det stämmer in exakt på mig och tycker det är så mycket lättare att hantera "dipparna". Kram

Svar: Tack vännen 😘 Ja det har jag nog läst om men har inte full koll, tack för tipset! Jag är ju van de här dipparna och har ju haft så i många år, även i Umeå som du vet. Den här gången var det något annat dock, något starkare och väldigt mycket jobbigare. Eller så gör livet att det blir svårare att deppa ner sig nu, för allt annat runt omkring måste ju fortsätta att skötas. Hoppas du mår bra! Kramar
La-La Land

2016-12-02 @ 14:18:08
Postat av: Annso

Vad härligt att höra vännen! <3 Heelt rätt att du släppt lite på kraven också :) kram!

Svar: Tack så mycket vännen! 😘 kram!
La-La Land

2016-12-05 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback