Min fina familj

Julfest med jobbet igår! 

Idag massa familje häng! Började med tv-julkalendern och frulle innan vi stack till skogen på utflykt och picknick. Supermysigt! Maja fick det i sin paketkalender och blev så glad! Hon verkar allra gladast över upplevelse-paketen. Jag hade målat en massa granar och oss fyra som hade picknick och Maja sken upp som en sol när hon såg det och bara: Vi ska gå till skogen!! Älskade unge❤️ Hon har kommit ur sin trotsperiod och det är så mysigt och härligt! Älskar henne till månen och tillbaka på alla vis men åh så fantastiska de här perioderna med mindre trots är! Efter skogen körde jag ett svettigt tabatapass i vardagsrummet medan Tommy tvättade bilarna, Hollie sov och Maja var vi mig och lekte!

Ikväll är det Tommys tur att va på julfest så vi skjutsade in honom tidigare ikväll. Sen åt vi julskinka till kvällsmat och degade en lång stund och tittade på Pippi. Sen la jag Maja och la Hollie i spjälsängen under tiden. Somnade i vanlig ordning när jag nattade Maja och när jag vaknade hade Hollie somnat i spjälsängen och jag smög ner och satte på en tjejfilm. 

Hoppas ni har en fin lördag, det har jag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback