Bra dag! Japp!

Började dagen med tandläkarbesök för att jag kände att jag fått ett hål. Fy fan då stressad jag varit över detta tandläkarbesök i tell ya! Stressad över smärta och pengarna det kostar. Hade en sån jädra tur att det bara var ett mindre hål som jag fixade utan bedövning (heja mig!) och kostnaden blev bara en femhundring (yeeeeey!!). Sen storhandlade jag på vägen hem. Lämnade av varorna hemma, ammade Hollie och tog sen med mig henne till BVC för att kolla upp en grej. Sen hem igen och fick höra att Tommys planerade sjukgymnast-besök blivit avbokat pga sjukdom. Dryyyygt eftersom det är den enda lediga veckodag han har innan jul :/ Iaf så gick vi ut hela familjen och Tommy undra om jag ville träna (!! Glad tjej) och det ville jag ju. Körde en grym cirkel för överkroppen och Maja var hejarklack. Efter att ha ätit lunch gick vi sen ut på upptäcksfärd i skogen allihop. Letade både troll och stenmonster. Supermysigt verkligen! Sen tog jag ett baaaad. Så jädra gött. Och sen baka vi lite pepparkakor men Maja tröttna rätt snabbt hehe Men ni hör ju, superdag eller?! Just ja, Tommy lagade rullader och potatisgratäng till middag med. En sån här tisdag mitt i livet, jädrigt fint.
Hoppas er var lika fin!

Tjipp och gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback