Två saker

1. Jag sprang blodomloppet igår på under 50 minuter. 10 km tog mig exakt 48.53 minuter. Tommy var 14 sekunder snabbare. Jag var glad och stolt ändå som drog runt den här tunga kroppen på en så ringa tid!

2. Maja hade barnvakt för första gången igår (förutom en timme i lördags kväll men då sov hon ju hela tiden) och det gick superbra! Det var Julia och Anton som hängde med Maja ett par timmar så vi båda kunde springa. Så himla glad att det gick så bra! Min finaste lilla tjej som börjar bli så stor ❤️️




Nu ska jag lägga mig! 
Med vänlig hälsning,
Tjejen som knappt hinner vakna innan det tydligen är dags att gå och lägga sig igen?!

Kommentarer
Postat av: Sara

Heja er alla 3!!!!

Svar: Taaaack!! 😘😘😘
La-La Land

2015-05-20 @ 21:46:26
Postat av: Sigrid

Återigen: grym insats på Blodomloppet och så skönt att ha haft barnvakt för första gången med så gott resultat 😉 Trevlig helg på er! ❤️

Svar: Tack å mycket fina du! Ja, kändes så skönt med barnvaktandet :) Tack och detsamma 😘
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback