Tack för hjälpen älskling ❤️️




Maja fixar gärna till här hemma på sitt eget lilla vis just nu ☺️

---------

Tre från idag: 

Backintervaller på löpbandet 05.30 imorse.
alltså hur lyckligt lottad är man inte? Min fina familj ❤️️
Fantastisk regnbåge utanför fönstret ikväll efter regnet!

---------

Igår hade vi ett fruktansvärt besök på Ackis. Dåligt bemötande av en osympatisk läkare, förvirrande fakta, en stressad mamma, en hysterisk lilltjej och många frågetecken. Gud alltså. JAG HATAR SJUKHUS. Miljön ger mig gåshud, på ett inte bra sätt. Mitt i allt drama var jag tvungen att sticka iväg för jag hade ett viktigt jobbesök inbokat. Usch. Idag har varit en tusen gånger bättre dag. Stressigt på jobbet men ändå bara en timmes övertid, jobba halvdag, storhandla, gick till skogen i regnet, lekt massa och ikväll film och popcorn med T. Fint så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback