Hepp

Hej söndag! Ligger inne med årets baksmälla som en konstant påminnelse om varför jag numer väljer mina alko-tillfällen med omsorg. Hade en riktig superkväll med Jenny igår! Käkade tapas, drack rödpang, snackade massvis och dansade sen flera timmar tills stället stängde. Bra så!


Idag har det varit lugnt. Dels för att jag sov 4 timmar inatt (ville inte missa tid med familjen så när jag vakna vid åtta kunde jag inte somna om) och dels för baksmällan såklart! Vi har varit ute endel och Maja har gåtränat hur mycket som helst. Hennes mamma hetsar inte alls kring att hon ska ta sina första egna steg när det är helg och hennes mamma får vara med hehe Har också bakat muffins till Majas ettårskalas! Och ikväll äter vi tacos ikväll, på mitt önskemål. 








I övrigt längtar jag efter att vakna imorrn och troligtvis må bra mycket bättre än idag. Ha en fin söndagskväll!


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Ibland är det bra med små påminnelser om varför man (oftast!) lever som man gör... ;-) Lät som en toppenkväll i alla fall så det var säkerligen värt baksmällan, hihi. Kram!

Svar: Hehe eller hur 😄 Jaaaa det var absolut värt det! Hoppas du hade en fin helg med! Kram
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback