Helgen!

Har haft en riktig superhelg!! I torsdags kom Majas farmor på besök och har sen varit hos oss hela helgen men åkte hem för en stund sen. Det märks så tydligt att Maja varit så glad över att ha henne här. De har lekt och läst och myst och lekt en massa igen❤️️  

I torsdags innan Lotta kom så körde vi cykelutflykt med Anton, Julia och Leon längst ån. Stannade och hade picknick på vägen!





I fredags jobbade jag och sen igår så var det superväder hela förmiddagen och över lunch så då gjorde vi en cykelutflykt till Hågadalen! Det var superhärligt! Grillade korv där med.



Teddy var med såklart!







Otroligt mysig dag. På eftermiddagen tog vi det mest lugnt och jag var och tränade. Sen lagade vi spagetti och köttfärssås till middag. Efter middagen smet jag och T ut en sväng när Maja sov och tog oss en öl/vin. Det var mysigt att vara helt barnfria någon timme! Första gången sen Maja kom!
Min snygga dejt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback